søndag 26. juni 2011

Multimedia message

Nå har jeg det rett og slett helt utrolig godt. Været har virkelig slått til her i Jotunheimen, og jeg valser rundt i kortbukse og tskjorte for første gang på denne turen. I natt sov jeg i telt ved Gjendebu, og nå har jeg nettopp gått Bukkelægret og er på vei mot Memurubu. Går muligens også videre over Raudhamran for å gå Surtningshue i morgen. I Bukkelægret måtte kløven av Ulli noen høydemeter, så jeg blei god og svett. Vi møtte faktisk fire bukker midt i bakken også. Det var moro. Her er det plutselig mye folk. Moro det også.

1 kommentar:

  1. vilken upplevelse, måste varit en fantastisk promenad. svårt att førestælla sig men mycket kul att se och læsa lite ;) kul att allt gick bra och det var vældigt trevligt att ha dig åter på besøk hær på hair and there på kiellandshus! lycka till i fortsættingen / Therese

    SvarSlett