fredag 24. juni 2011

Multimedia message

Det blei en fabelaktig kort tur i dag. Skulle egentlig bare innom Eidsbugarden for en snurring, men her er det jo masse trivelige folk! Her har jeg fått vaska klær, jeg har fått deilig frokost, kaffe, vaffel og kaffi og dusj. Snart venter middag og ei aldri så litta pils. Ulli har fått ferdigsmurte brødskiver med stekte poteter, ørret og i kveld blir det middagsrester etter en skokk japanere. Her blir vi til i morgen! For to timer siden fikk jeg en telefon fra P3. De spurte om jeg kunne tenke meg å være fast innslag på programmet P3-sommer. Det ville jeg jo, så fra midten av juli er kan jeg høres ett par minutter på radio hver dag i en måned.

4 kommentarer:

  1. Kos deg, Ola! Nyt pilsen ;o)
    Gleder meg til å høre deg på P3!! Moro!!
    Stor klem a-l:)

    SvarSlett
  2. TJOHOOOO!!!! LIIIITTTE COOOLT Å HØRE DEG PÅ P3 KJÆREST!!!

    SvarSlett
  3. artig at du velger å hogge deg selv ut i stein, bra å lage minner om seg selv!

    SvarSlett
  4. Jabbadabbadooo! Da må jeg jo begynne å høre på Radio da!!! ..eller kan man høre det på nettradio på reprise??
    anyways :D superduper artigt ska det bli, håper du sier noe morsomt som jeg kan le av! da skal jeg skrive til deg hvor mye jeg har ledd :D
    klem fra undercover-ola på kis :D

    SvarSlett