fredag 24. juni 2011

Multimedia message

I går spaserte Gard og jeg ned til Nystuen hotell noen km vest for Tyin krysset. Med det var etappe fire overstått. Jeg fortsatte å gå mot Tyin mens Gard innlosjerte oss, og jeg fikk gått sytten kjedelige asfalt km mot Eidsbugarden for mamma plukka meg opp og vi kjørte til hotellet. På vei opp bakkene til Tyinvatnet stoppa plutselig en bli, og der satt min gammle kompis Knut, kjæresten hans Ingrid og hennes søster. De var tilfeldigvis på vei til Sverige fra Sandane. Utrolig moro. Det blei en herlig kveld med mutter og Gard, med god mat og god vin. Godt å se moderen var det, og en fabelaktig avslutning på denne etappen. Tusen takk til Gard som har slått følge. Det var helt supert.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk at det går an å møtes på den måten:) Følger ivrig med på bloggen din hver dag!

    Stå på videre!

    SvarSlett
  2. Hei Ola !

    Utrulig morsomt sammentreff, og utrulig kjekt å sjå deg! FLaks at ingrd viste du var i området, ellers hadde eg bare kjørt forbi deg.
    Vi ses igjen ! Lykke til vidare på turen . Ingrid helsar masse <3

    SvarSlett