torsdag 16. juni 2011

Multimedia message

I dag ble etappe fire påbegynt, og en noe redusert duo kom seg først avgårde klokka tre. Sven Erik, som eier Ulli, kjørte opp i går med Gard i går. Han stelte stelte i stand en grandios middag av sjøldyrka okse. Gard og jeg har nå gått inn i Hallingskarvet nasjonalpark og er nå innlosjert i Lordehytta, en gammel steinbu fra 1880. Her er det to små brisker, en liten ovn, ett bord med to stoler og en helt fantastisk utsikt. Deilig luksus er det. Det er virkelig godt å ha fått selskap av Gard. Han skal være med i ni dager frem til Tyin. I morgen blir det nedoverbakker. Spent på hvordan kneet takler det.

3 kommentarer:

  1. Hei Ola! Ser ut som du koser deg stort! Selskap er alltid bra! Er grådig misunnelig på at du lever i ett med naturen, finnes ikke større sjelefred på denne jord!Selv er jeg tilbake fra 3 dagers seiltur..fantastisk det også.. så neste år flytter jeg i seilbåt..veksle mellom å bo på Aker brygge(vinter) og Hovedøya sommer..vil leve litt mer primitivt jeg også og ikke bo meg i hjæl..vel håper du blir oppmuntret av litt innlegg..stay cool, og NYT! Klem Marit K

    SvarSlett
  2. .......så flott for deg og ikke minst for Ulli. Jeg er bittelittegrann ansvarlig for den biten siden det var jeg som kobla deg til SE og Ulli, og det var i alle fall en svært bra match. Vi følger med!
    Johanne (www.innigranskauen.com)

    SvarSlett
  3. Godt du har fått litt selskap,folk kan bli gale av for mye ensomhet. Håper knærne holder! Hvordan går det med Ulli? Har du forresten sett spøkelset av Arne Næss? Uansett har sikkert Ulli sett det :-) Gå på videre, hilsen fra sivilisasjonen! (dvs, mamma og Lasse)

    SvarSlett