søndag 19. juni 2011

Multimedia message

Skarveheimen viser seg å være et fantastisk flott område. Gard og jeg har forflyttet oss i trollsk og kupert landskap. Her er dype grønne daler og passe langt mellom hyttene. Nå skal vi lage oss pannekaker på Jungdalshytta. I går traff vi Kristin Propell som også går Norge på langs. Ordentlig trivelig jente som er mye sprekere enn Gard og meg, så hun er på vei videre mot Jotunheimen. Ellers har jeg byttet kløv på Ulli til en mindre modell, og dette ser ut til å funke. I morgen skal vi gjenom område Helvete. Skal bli spennende.

3 kommentarer:

  1. går du gjennom Bulidalen? neppe, men der er hytta mi og der kan du ta inn om du vil......
    (Bjordalsbu- Bjøberg - Bulidalen er nok en omvei, du skal vel Breistøl-Sulebu tenker jeg.
    Johanne

    SvarSlett
  2. Så koselig at du traff Kristin.
    God du videre.
    Hilsen Hanne i supporterteamet til Kristin

    SvarSlett
  3. Jeg mente god tur videre:)
    Hanne

    SvarSlett