tirsdag 23. august 2011

Multimedia message

Jeg har sagt det før, og kommer nok til å si det igjen, men naturen blir bare flottere og flottere. Jeg trodde før jeg dro på denne turen at jeg etterhvert ville bli blassert slik at jeg ikke ville nyte detaljer som ellers, men dette har vist seg og ikke stemme. Nå er jeg helt bergtatt av første blikk mot Okstindmassivet. Høsten har gjort sitt inntog, bladene på bjørka er begynt å gulne, det er helt mørkt på kvelden og temperaturen er merkbart lavere. Men ørreten er feitere og humøret er ulklandelig. Ulli har det også bra og virker å nyte dette som meg. Regner med å være på Umbukta på torsdag.

2 kommentarer:

  1. Halla balla! Skjønner at du koser deg på tur nå. Du går den flotteste tiden i møte nå, og det må være fantastisk godt å følge med på denne årstidsforandringen. Kan ikke nekte for at det klør godt i villmarkskroppen når jeg ser på disse siste bildene. Må nok vente noen dager nå før jeg går inn og sjekker på ny hvis jeg skal få gjort noe fornuftig i hverdagen... God tur videre! Ikke stress, men nyt livet!

    SvarSlett
  2. Høres helt fortreffelig ut Ola! Den Ørretten ser ikke mindre feit ut heller :) Du må hilse bestyreren på Umbukta fra "Oss" etter Sauvasshytta en vinternatt.. Tipper du kommer til å kose deg verre nå som du er i Rana fjellene og kjente områder. Her blir det muligens Snøhetta hvis været slår til helt på tampen.

    Hilsen S&S

    SvarSlett