fredag 19. august 2011

Multimedia message

Sjohoo! Nå sitter jeg på Grannes camping med en halv kald som campingvert Eldor stakk innom med. Tusen hjertelig takk! Børgefjell viste seg fra sin heller bløte side denne gangen. Hele 92 mm nedbør falt på ett døgn i Susendalen. Små bekker ble store hvite utfordringer, og jeg måtte gå lange omveier, og høyt opp for å komme rundt elvene. Vinden gjorde også natta spennende. De to siste dagene har derimot vært fine, med god gåtemperatur og godt fiske i Daningen, som forøvrig er et nydelig vann. I dag traff jeg på tre jenter på vei sørover mot Lindesnes, Frøkner på langs. Ordentlig trivelige jenter som gikk Narviksfjella kun på norsk side. Det står det respekt av! Depotet mitt har ikke ankommet, men jeg setter min lit til det kongelige norske postvesen, og tror at pakka kommer i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar