mandag 15. august 2011

Multimedia message

Da var jeg endelig på hjul igjen etter en ukes rekreasjonsopphold i Lierne og i Trondheim. Jeg har tilbrakt tiden med å bedrive dank av aller høyeste kvalitet. Har til og med tatt barten (Sorry Monsen). Kneet kjennes nå bedre ut og jeg er nå på vei mot Røyrvik etter å ha ligget på jordet til Oddbjørg Winther ved Limingen. Turen hit har gått på vei, men det har vært vei av den hyggelige sorten. Kvelibua var dessverre stengt, men på Tunnsjø blei jeg invitert inn av en kjempe trivelig familie og spiste tre kilo vaffler. Har sett mye gråfugl også. Etter Røyrvik er planen å flanere videre mot Namsvatnet. Der tenker jeg å ta båten over til Storelva. Det er strengt tatt juks, men det bryr meg midt i ryggen. Snart venter Børgefjell! Godt å være i gang igjen.

1 kommentar:

  1. Olalallaaaaaaaa!!! Vi heier på deg og gleder oss til å se Mari og deg!!<3 peace og kjærlighet fra karoline og philip!

    SvarSlett