torsdag 28. juli 2011

Multimedia message

Oddbjørn, Ulli og jeg har nå gått over fjellet til Sandvika. Terrenget har vært lettgått, åpent og oversiktlig, kombinert med frodige daler med gammalskog og våtmarker. Da jeg gikk i Sylene traff jeg på en særs trivelig Værdaling med navn Arvid Engløkk. For tre dager siden fikk jeg telefon fra Håvard Storås, som også går Norge, og ligger noen dager forran meg. Han satt da på verandaen til Arvid i Sandvika, nydusja og med en kald øl i hånda. Arvid var ikke snauere enn at han stilte hytta si til disposisjon, også for meg også, til tross for at han selv ikke var her da. Oddbjørn haika til Levanger i går, og jeg kom meg til hytta. Herregud så godt det var å komme hit. I natt har jeg virkelig sovet som en full unge. Tusen takk Arvid! Nå går turen mot Vera.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar