tirsdag 19. juli 2011

Multimedia message

Siden sist har vi gått over Kjøllifjellet og ned i Stugudalen hvor vi overnatta på Væktarstua. Da vi kom hit var det ingen i resepsjonen så jeg gikk inn i kafén og spurte den unge jenta som jobba der hvor mye hun skulle ha for en natt. Det misforsto hun tydeligvis fullstendig og så på meg med et skremt og uforstående blikk. Da jeg forsøkte å forklare meg ble det bare enda kleinere, men jeg fikk da et rom til slutt. Huff, kanskje på tide å ta skjegget snart. Fra Væktarstua har vi spasert videre opp til Nedalshytta, hvor jeg nå ligger i telt. Mett og fornøyd. Har også vært i radion to ganger siden sist. Ca kvart på ett hver dag blir jeg å høre på P3-sommer. I morgen krysser jeg svenskegrensa. Det er skikkelig stas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar