mandag 11. juli 2011

Multimedia message

Siden sist har Espen og jeg loffa innover området nord for Folldal. Her er det ingen dramatikk i landskapet. Runde former og lavkledde dalsider preger området. I går gikk vi, i noe sjaber form etter Espens velkommstgave til Kvittjørnin. Det var et kjempe fint vann med masse viker og godt med vak. Vi fikk dessverre ikke ett eneste napp. I dag har vi gått videre over Einundalen til Marsjøen. På vei hit møtte vi en dame med krykker og stor sekk på ryggen. Det var da veldig så sprekt mente vi. Fem minutter senere gikk vi på en hel bande med turfolk hvor alle hadde forskjellige funksjonshemninger. Det var selvfølgelig ny innspilling av tv-serien Ingen grenser. Sjølveste Lars Monsen var der også, så vi var temmelige skjelvene, men triveligere og blidere gjeng har jeg skjelden møtt i fjellet. Skikkelig moro var det. Lovte å ikke ta skjegget før Nordkapp. Nå trommer regnet på teltduken og det er ganske kaldt, men jeg er varm og hører på Dylan og spiller lufttrommer. Livet kunne vært værre.

2 kommentarer:

  1. Tenk at du møtte mannen i ditt liv Ola ;-) Artig! Nu har æ bynnt å trene opp skråtten sånn at æ klare å holde følge med dæ. Bare 3 uker igjen!

    SvarSlett
  2. Bob er godt følge vil jeg tro! Har jeg fortalt at jeg fulgte forelesninger om Dylan i vårsemesteret? Kierkegaard og så Dylan på idéhistorie; ingen spøk!
    Jorun.

    SvarSlett