mandag 16. mai 2011

Siste innspurt.


Nå begynner det virkelig å nærme seg tiden for å snøre støvlene og sette kursen sørover mot Lindesnes, men før det må alt pakkes, stappes, merkes, elimineres, overføres og sjekkes. Det er dette som har vært hovedbeskjeftigelsen min de siste dagene, og jeg må nå innrømme at jeg er litt lei pappesker og lister, så det skal det bli utrolig godt å komme i gang.



Nå skal jeg feire 17.mai i Trøndelag, før Mari kjæresten min og jeg kjører mot fyret på torsdag. Derfra skal jeg sykle opp til Ljosland, mens Mari og Ulli skal kjøre bil og nyte indre Agders ytrefilet. Noen vil kanskje si at det ikke er helt god NPL-etikette å sykle deler av turen. Jeg derimot er blottet for alle slike prinsipper og har også planlagt og kjøre båt og gå litt i Sverige. Målet med denne turen er rett og slett og ha det best mulig og å være lenge i fjellet.

1 kommentar:

  1. God tur kompis! Sees i nærheten av Haugastøl 15. juni. Gleder meg!

    SvarSlett