onsdag 25. mai 2011

Multimedia message

Nå har jeg nettopp dratt fra Øyuvsbu og er på vei nordover. Det har vært mye vind og nedbør de siste dagene, først som regn, og som snø det siste døgnet. Ligger nå ca fem cm. Store elver er det også. Har ikke sett noen levende lemmen, men endel døde. Ulli kaster seg over en tue i ny og ne, men det er ingen gnagerteppe som jeg hadde fryktet. Jeg drikker vann meg stor appetitt. Ellers har jeg det bra. Kroppen er ganske banka og fremdriften er ikke helt som planlagt, men jeg koser meg på tur og stresser ikke. Mye rype.

4 kommentarer:

  1. hu hei hvor er det vel friskt og lett oppå fjellet, oppå fjellet! God tur videre Ola! hilsen Mette!

    SvarSlett
  2. Fjellet høres hyggeligere ut enn en kveldsvakt på UIO. Vi følger med på bloggen og koser oss på dine vegne :) Husk å få i deg nok næring ::))
    Store klemmer fra Elisabeth, Grethe, Amila, Arne og Bente

    SvarSlett
  3. Det er ikke langt igjen nå Ola.. Vi snakkes

    Mykland

    SvarSlett
  4. Surt at du måtte ta ruteendring, men sikkerheten kommer først. Har sjekket kartet litt og i og med at du ikke kunne holde deg til opprinnelig rute får du en liten ekstra tur på asfalt rund Bjønnbåsfjellet. Men det går nok fint. Håper du kommer fram til Bykle i dag

    SvarSlett