onsdag 27. april 2011

Multimedia message

De siste par månedene har jeg gjort et nogenlunde hederlig forsøk på å gå opp i vekt, men dette har vist seg å være litt mer trøbblete enn først antatt. Ett par ekstra kilo er det blitt, men den etterlengtede baderingen må jeg nok se langt etter. I dag tok jeg derfor turen til Proteinfabrikken, og gikk til anskaffelse av ei bøtte med vektløfterpulver, såkalt "weight gainer". Dette blandet med helmelk mente karen bak disken, burde i allefall gi meg en liten råkkering.

2 kommentarer:

  1. Hei Ola.

    Når starter du? Hadde vært hyggelig å tatt en felles kveld rundt bålet! Men, det spørs vel om du går inn i Sverige før jeg når deg igjen.

    Alt klart?

    Hørte rykter om at det var 1,7 meter snø på Litlos i påsken......

    Hilsen Håvard

    SvarSlett
  2. Aiaiai... Jeg har hørt det samma, men også at det er nesten bart på østvidda. En mulighet er jo å gå øst for Songavatnet. Hvis muligheten for et kaffebål kommer hadde det vært helt topp. Jeg må ikke være fremme før 1. november, så det jo muligheter for at du tar meg igjen er absolutt tilstede.

    SvarSlett