torsdag 28. april 2011

Her ser det kanskje ut til å være sirlig orden. Det er det ikke!

Da jeg bestemte meg for å gjøre denne spaserturen gjennom Norge hadde jeg i utgangspunktet ingen planer om å ha med meg en hund, men etter lett press fra modern og kjæresten min Mari begynte jeg å lete etter noen som hadde et dyr de ville låne meg. Modern og Mari mente jeg var innsur nok som det var, og at 5 måneder uten andre meg selv å snakke med ville gjøre ting skikkelig ugreit. Modern sa til og med at hun ville sponse halvparten av bikkjematen hvis jeg fikk med meg en hund.

Etter hvert kom jeg i kontakt med Bergvangsfolket Sven Erik Gullbekk og Eileen Strøm som eier Ulli, og da var bikkje i boks. Bergvangsfolket er faktisk så geme at de sponer den andre halvparten av bikkjeforet også. Maten Ulli kommer til å spise på turen er Troll Ekstrem pellets blandet med tørka vom fra Kjøtt Nils , og på depotene får hun noen reale hermetiske hundepølser, også fra Kjøtt Nils og evt. litt smør.

1 kommentar:

  1. Ingen fare! Tenkte over hodet ikke på orden når jeg så det bildet. ;-) Regner med det blir et bedre system på sakene når avmarsj nærmer seg.

    SvarSlett