mandag 10. oktober 2011

Multimedia message

Ulli og jeg er nå kommet oss over på Magerøya i Nordkapp kommune. Etter å ha passert den syv km lange Nordkapptunnelen og gått noen km kom vi til Sarnes. Sarnes er egentlig bare en liten vei med noen rare skilt. Her banket jeg på en dør for å forhøre meg om gode teltplasser, men blei raskt innlosjert hos en kar ved navn Arnt. Der bodde det også en franskmann, Alan, som har vært på reisefot siden 1978. Det ble en lang og artig kveld med store mengder kyllingsuppe og vin. Tusen takk til Arnt og Allan! Det var utrolig godt å sove under tak da det er begynt å bli ganske rufsete ute. Vi har hatt noen dager med sterk vind og sludd. Det føles veldig rart at denne turen nå går mot slutten. På ett vis kunne jeg gjerne tenkt meg å fortsette, men samtidig skal det bli veldig godt å komme hjem til familie og vannklosett. Regner med å være fremme på platået torsdag morgen.

1 kommentar:

  1. Design Corner er en velkjent huset hold produktet Saler. De gir ulike produkter i lav rente. Vi ønsker å legge ut vår side på nettstedet ditt. Vennligst sjekk området og om mulig legge den.
    vår side

    SvarSlett